' ForYouMembee -.-' BABYSELANMANDII :D

                                                          - SAHABAT -
SAHABAT , aku dan kamu kini ditakdirkan bertemu , biarpun sebelum nii kita tidak mengenali budi dan pekerti namun anugerah pertemuan ini kita bisa saling memahami , mendalami dan mendampingi kini ikatan suci ini same kita sirami sama kita hayati ,biarpun kadang-kadang ada waktu nye kita berduka , ada waktu nya kita bisa ketawe , dan inilah jua pahit manis yang kita lalui bersama , semakin kita menempuh kedewasaan ini semakin untuh ikatan ini terpati , kata orang berhati-hati memilih sahabat kerana mungkin SAHABAT terdekat adalah musuh paling ketad , mungkin jugak sahabat yang dibenci adalah sahabat yang paling  memahami !
memang benar wahai sahabat kuu , manusia itu bukan sempurna , dan tak bisa memiliki segalenye biarlah kita terima seadanye walau sesiape yang mendampingi kita . SAHABAT dalam meniti perjalanan ini yang BURUK kita jauhi , yang BAIK kita jadikan inspirasi kerana dilahirkan INSAN ituu untuk saling melengkapi , KIRENYE DIRI INI PERNAH MELUKEKAN  DAN MENGGURIS HATI KECIL MU AMPUN MAAF KU PINTA DARIMUU :'( bukan bermaksod aku tidak menghargaimu , kerana aku jugak insan sepertimu ,yang sering dihambat bisikkan NAFSU ,dan godaan SANG PENGHASOT yang tidak putus-putus untuk menghancurkan MAHLIGAI PERSAHABATAN INI , tapi aku percaya ikatan ini tidak akan PUTUS kiranya kita saling PERCAYA KERANA ITU LAH JUGAK RESMI CINTA , KASIH DAN SETIA .SAHABAT jangan lah kau lupe pesan para pendeta juga orang tua , kerana mereka ini lebeh DEWASE ERTI PERSAHABATAN DIDUNIA ,SAHABAT JIKA SUATU HARI NANTI AKU SUDAH TIADA ZIARAHILAH PUSARAKU BIARPUN KITA TIDAK BISA BERSUA MEMORI TERCIPTA KITA ABADIKAN SELAMANYA . DAN JANGANLAH KAU LUPE UNTUK SEDEKAHKAN AL-FATIHAH UNTUK AKU ' SUPAYE AKU LEBIH TENANG DISANE KELAK .

No comments: